Žena v brýlíchŽeny jistě více než muži považují brýle, ať již dioptrické nebo sluneční, za velmi významný módní doplněk, který dotváří jejich osobnost a pomáhá vytvářet jejich vlastní image. Nechtějí mít brýle pouze jako optickou pomůcku, která jim pomáhá lépe vidět nebo chrání zrak před sluncem. Brýle si vybírají dle více kritérií, ale design, módnost a značka při výběru hrají velmi významnou roli.

I pro tyto důvody je nabídka dámských brýlí velmi široká a pestrá. I když stále jsou ženy, které nechtějí, aby jejich brýle byly příliš nápadné, tak stále větší množství žen hledá přesný opak a je pro ně důležité, aby byly brýle vidět, aby byly zajímavé a vzbuzovaly pozornost. Tento trend se projevuje nejen ve slunečních, ale stále více i při dioptrických brýlích.

V poslední době jsou žádané ve značné míře masivnější a větší brýle, což platí nejen pro sluneční brýle ale i pro dioptrické. Z materiálů převažuje plast a různé barvy a vzory. Důraz je kladen také na pohodlí při jejich nošení, což však ne vždy platí, protože některé modelu jsou díky svému designu a použitým materiálům jen velmi těžko nositelné. Ale co by ženy neudělaly pro krásu.

Kvalita a účinnost ochrany zraku je u značkových brýlí samozřejmě zajištěna, ale pravdou je, že ženy při jejich výběru kladou především důraz na značku a design a ochrana zraku pro ně není až tak zajímavá. Berou to spíše už jako samozřejmost.

Co se barev týče, tak nesmrtelná černá bude vždy "in", ale do popředí se dostávají i výraznější barevné kombinace, ať už červené, fialové, modré. Není žádným překvapením, když v nabídce najdete zářivé žluté, zelené nebo růžové barvy. Velmi zajímavé jsou různé barevné kombinace a vzory, které v případě některých značek jako například Alain Mikli již působí spíše jako umělecké dílo.

Decentní brýle

Určité procento žen stále bude hledat brýle, které budou co nejméně nápadné, lehké a pohodlné. Nekladou důraz na to, že brýle musí být zcela "cool", nebo že na pohled nejsou až tak zajímavé. Důležité jsou pro ně jiné priority. Pokud tedy hledáte něco velmi decentní, kvalitní, pohodlné, ale zároveň moderní brýle, tak doporučujeme značky Lindberg, Silhouette nebo Flair.

Neutrální, mírně sportovnější a klasičtější design nabízejí značky jako Prada, Fendi, Ralph Lauren, Armani, Gucci a samozřejmě mnoho dalších.

Elegantní a exkluzivní brýle

Ženy, které hledají elegantnější, klasičtější, trendové a exkluzivnější modely brýlí a to ať už dioptrické nebo sluneční, sáhnou pravděpodobně po značkách jako Chanel, Bvlgari, Gucci, Dior a dalších, kde je kombinován klasičtější vzhled s elegantními doplňky jako například Swarovského krystaly, kůže, zlato, perly a jiné. Samozřejmě i při těchto značkách je možné najít modely extravagantnější a barevnější, ale ne až tak výrazně.

Když chcete mít extravagantní kousek, tak třeba vybírat ze značek jako Alain Mikli, který již byl zmíněn, částečně Dior, Jean Paul Gaultier, Mykita nebo zkusit najít menší lokálnější například francouzské, německé nebo italské výrobce, jejichž modely však u nás budete hledat jen těžko.

Retro brýle

Již několik let je velký zájem o retro design, tedy brýle, které jsou navrženy ve stylu 60-tých až 80-tých let. Jsou to především masivnější plasty, se specifickým tvarem pro dané roky a barevně jsou spíše tmavší, tedy černé, hnědé, bordó, šedé. Retro styl najdete v nabídce téměř každého výrobce, ale určitě třeba zmínit značky jako Ray-Ban, Oliver Peoples, Tom Ford, Dolce & Gabbana a mnohé jiné.

Luxusní brýle

Brýle mohou být dokonce nošeny jako luxusní šperk. Na jejich výrobu jsou používány exkluzivní materiály jako platina, masivní zlato, rohovina a doplněny mohou být diamanty nebo jinými drahými kameny. Jsou ženy, i když jich není mnoho, které musí mít doma i takový kousek. Pokud patříte mezi ně, zkuste sáhnout například po značkách jako Cartier, Fred, Lindberg Precious, Chopard.

Trendy v dámských slunečních i dioptrických brýlích se každým rokem mění, mění se i potřeby a požadavky jejich nositelek, ale co se už asi nezmění, je stále množství nových modelů brýlí, z nichž si dokáže vybrat každá žena.

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)